fru mamma fotograf

V. 37

Publicerad 2014-03-21 13:54:52 i Bilder, LillLoppan,

 
Hello baby!
 
Nu är jag i v.37 (36+4) och still going strong!
 
Barnet
Bebis totala längd är nu ca 47cm och den väger ca 2,79 kg i början av veckan och ca 2,97kg i slutet av veckan. De allra flesta barn fixerar sig under sista delen av graviditeten och det är även denna lilla bebisen gjort. Långt ner ligger huvudet och trycker dessutom så jag tror jag ska kissa på mig flera gånger om dagen ;) 
Lika livlig och rörlig som sin storasyster - hej var rumpan går och fötterna sparkar!
 
Jag
Det är vanligt att känna förvärkar nu tydligen - check! Som inte ska göra ont? Not check på den... dessa smärtar på ganska bra emellanåt. Kanske därför jag tror på en marsbebis istället för en aprilbebis. Jag som hade lovat mig själv att ställa in mig på att gå över tror nu att bebisen kommer 2 veckor innan bf! We'll see :)
 
Har ni några gissningar?
Datum? Flicka eller pojk? Shoot!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Dinmansvänsfru!

Publicerad 2014-03-21 22:16:20

Tös nr 2!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;