fru mamma fotograf

Påskpyssel

Publicerad 2014-04-15 01:15:39 i Bilder, Homemade, LillLoppan, Livet med Vera, Livet som mamma,

 
Nix. Ingen bebis idag (läs: igår) heller... jag som tyckte 140414 lät så bra :) 
Jag och Vera fick ägna oss åt lite påskpyssel istället. Äggen målade vi för nån vecka sen men först nu tog vi in ris och hängde upp dem.
Färg, lim och fjädrar kanske inte var smartaste draget av mig att sysselsätta min dotter med när tålamodet är på noll... Jag kan ju säga att vi iaf kom i mål - till slut! 
Snart hoppas jag att vi även är i mål med bebisen och att den får starta livet utanför magen istället! Den kommer säkert imorgon (läs: idag) istället. Bara för att jag har sagt att jag inte vill dela födelsedag ;) 

Hoppas iaf att Loppan är så pass schysst att han/hon inte vill ut innan jag har hunnit bli firar av Vera och Björn imorgonbitto :) Haha, ego som jag är :P 
 
Nu är det sovdags! Natti natti :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;