fru mamma fotograf

Pepparkaksskorpor

Publicerad 2012-12-01 12:48:00 i Homemade, Mat och Bakning,

 
 
Häromdagen gjorde jag pepparkaksskorpor, blev supergoda och passa perfekt i mitt nyaste fynd från tradera :) La upp en bild på instagram (följ mig gärna där!) och Sophie ville ha recept - så voilá!
 
OBS! OBS! OBS!
NYTT recept! Hann du testa att baka redan igår eller idag? En aaaaning torra skorpor kanske? he he. Jag hade tydligen inte fått med de två sista ingredienserna!?! Tack uppmärksamma Isa och Sophie! Men nu ligger rätt recept här iaf. Det ska vara filmjölk och smör (eller olja) oxå. Själv hade jag yoghurt och det gick alldeles utmärkt!
Förlåt om jag förstört någons bakning så här på 1 advent :(  Jag ska numera extraläsa och kolla recept supernoga innan de läggs upp :)
 
Men nu när rätt ligger uppe tycker jag definitivt att ni ska testbaka!
 
 

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2012-12-01 18:17:04

Hej, ska det verkligen inte vara något smör eller annat mer rinnigt i receptet?


Svar: Jo! Allt kom inte med :( jag håller på att lägga upp nytt, RÄTT recept!
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;