fru mamma fotograf

Jag som inte ens gillar äppeljuice...?

Publicerad 2011-05-02 09:24:52 i Mat och Bakning,



Men den här är sjuuuukt god!  Jag har aldrig varit ett fan av äppeljuice, speciellt inte den man fick när man gick i skolan. Näe, tack för mjölken! Har ju skrivit om Brämults innan, och jag gör det igen! För denna juice från äpple är så otroligt god, och den smakar verkligen bara: ÄPPLE!  I och med att jag in vanliga fall inte gillar äppeljuice så har jag inte velat köpa denna men så hade de "smakdag" eller vad man ska kalla den för, en dag i Nordstan i Gbg när jag bodde där. Jag tänkte: kan ju testa när det ändå är gratis (är ju smålänning ;)  ) och till min förvåning var den GOD! Så nu, ibland när jag har lust, köper jag faktiskt äppeljuice, men bara Brämhults ;)

Hela detta lilla inlägg har jag för övrigt funderat över om det heter äppeljuice eller äpplejuice...? Vad säger ni?

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-05-02 10:13:51

Hejhej, Bra med dig idag ? :D

Postat av: elin

Publicerad 2011-05-02 11:10:46

SVAR- det är bra med mig också ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;