fru mamma fotograf

Marabou MANGO

Publicerad 2011-02-21 10:40:33 i Mat och Bakning,



Tror jag skrev häromdagen om Marabou's nya smak, Mango. Den är sjukt god så har du inte provat den kan jag verkligen rekommendera den!  Lite dumt av mig kanske att göra det en måndag, det är ju alltid då man ska börja sitt nya liv... meeeen köp den på fredag då :)

I helgen var Björns föräldrar här. Karlskrona visade sig från sin bättre sida med underbart vinterväder, lite väl kallt kanske i och med att det blåser så sjukt mycket här, men annars kanonfint! Blev en lugn helg med mycket mat och mycket slappande. Björns syskon är iväg på skidläder med kyrkan, behöver jag ens säga att jag är avundsjuk? Men inget åkande i år!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-02-21 16:55:06

Hej ! :D

Vill du vara med och tävla om veckans blogg så gå in på min blogg och anmäl dig ! :D

http://ss-aannaa.bloggplatsen.se/



/Sanna.

Postat av: alfamamma

Publicerad 2011-02-21 18:02:19

Jag tycker den verkar smaka jätteläskigt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;