fru mamma fotograf

Ny kropp

Publicerad 2011-08-02 13:57:23 i Mat och Bakning,



Yep!
Nu ska gravidkilona bort + lite annat som inte ska va på min kropp. Bort med fett, hit med muskler :)
Förra måndagen hade vi "invägning" och har sen dess ätit sund, god och hälsosam mat. Någon promenad har jag fått till men ska bli mer!
Lördagar är ätardagar + fredagkväll (vill ju ha fredagsmys!) men även där tänker vi nog till lite mer än förr. Men ååååååh vad jag längtar till lördag och choklad!

Dagens lunch blev kräftstjärtssallad - mumma!

Nu är det BVC nästa!

Kommentarer

Postat av: Camilla Nordens Foto

Publicerad 2011-08-02 22:21:13

Oj vad duktigt av dig att tänka så så snart efter förlossningen! Jag är så fruktansvärt hungrig och sötsugen när jag ammar att jag bara skjuter upp det... men nu har jag iaf börjat trappa ner på fika och sötsaker i takt med att jag försöker sluta amma! Ett steg i taget här...

Postat av: .

Publicerad 2011-08-06 14:27:05

ser riktigt mumma ut (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;