fru mamma fotograf

Halvdag

Publicerad 2013-03-28 15:13:46 i Livet,

Det hade inte suttit fel med halvdag idag, som typ alla andra på kontoret...
Men här sitter jag, inte alls bitter, och önskar alla en Glad Påsk. Joråsåatte. Treeevlig heeelg!  Själv har jag räknat ner timmarna sen kl 08.00 imorse ;)
 
Det som gör att jag så innerligt gärna hade velat sluta tidigare idag är att jag har grejer kvar att fixa inför Sälenresan. För jo, så är det ju. V i   s k a   t i l l    S ä l e n ! ! !   Riktigt nice ska det bli, så det är det jag tänker på när de som jobbar halvdag gick för 3,5 timme sen. Jag ska iaf vara ledig i över en vecka :)
 
Så det så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;