fru mamma fotograf

Ett sista farväl

Publicerad 2013-06-29 23:38:46 i Livet,

Igår åkte vi upp till Nässjö för att ta ett sista farväl av min kära mormor.
Begravningen började kl 14 och var väldigt vacker, fin och känslosam. Efter första låten som var "Air" sjöng jag "När löven faller" som Carola har skrivit. Jag övade en gång innan ceremonin och det blev väldigt känslosamt men sen, när det väl "gällde" så klev jag utanför nig själv på ngt sätt och det gick jättebra att sjunga. Kändes fint att få göra det oxå.
Prästen pratade oxå väldigt fint om mormor, han hade verkligen lyssnat till vad mamma och pappa berättat och när han talade var det precis som om han oxå hade känt mormor.

Det blev även fint efteråt och trevligt att umgås med familjen och släkt från Stockholm som vi inte träffar så ofta men som vi alltid stått väldigt nära ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;