fru mamma fotograf

Äntligen

Publicerad 2013-01-25 12:51:16 i Funderingar,

Idag är det första gången på 2,5 år som jag fått heltidslön på kontot. Behöver jag ens säga att det känns skönt?!
A-kassan strular alltid känns det som så det är riktigt skönt att slippa att ha med dem att göra!

Förutom att lönen trillat in är det fredag och helg som nalkas vilket jag gillar ännu mer :) ikväll blir det pizzamys (knasigt ord, mys med en pizza är nog allt annat än mysigt) med min bror och hans familj. Har nog inte träffat dem sen i julas, trots att vi bara bor 20min ifrån varandra, så det känns som det är dags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;