fru mamma fotograf

Fredagskänsla

Publicerad 2013-02-01 20:41:05 i Husliv,

Ojoj. Redan fredag igen. Gillas skarpt efter denna vecka och framför allt denna dag! Grej efter grej var emot mig idag kändes det som. Till slut rann bägaren över och jag lyckades i sista sekund vinka in en kollega att ta över i reception medan jag fick gå en runda och andas lite.
Därför känns det extra gott idag med fredag. Och fredag betyder hämtmat och det i sin tur betyder i 99% av fallen kycklingrulle för min del :)
Vi har även hämtat ut vår nya bil! En Kia ceed, men Björn har inte kommit hem än men snart får jag se pärlan :)

Hoppas ni har en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;