fru mamma fotograf

Det blir inge bra dä här...

Publicerad 2013-02-10 22:07:01 i Husliv,

Ja.
Ett inlägg i veckan borde väl inte vara så svårt kanske? Eller har jag ett så innehållslöst liv att jag helt enkelt inte har något att skriva om?
Nej. Och ja. Eller nej, innehållslöst liv skulle jag nog inte kalla det men det är lixom lite samma saker som händer varje dag, jobb, hämta Vera, göra middag, leka med Vera. Och det är HÄR sen, när V gått och lagt sig som jag skulle hinna blogga! Men nu de senaste veckorna så har hon sovit i och ockuperat gästrummet där datorn står så ing inlägg därav...

Denna helg har varit grym! Grymt bra alltså ;) vi hade planerat att åka upp till Björns familj i fredags men hans mamma blev sjuk så vi bestämde oss för att stanna hemma. Dock hade vi ju bestämt att sluta tidigare och jag hade tagit in vikarie för mig så det var ju lika bra att ta tidig fredag iaf.
Hängde Vera på dagis och åkte sedan till badhuset och var där en stund, ibland undrar man om hon är en människa lr en fisk... Hon älskar verkligen att bada! Hoppar, dyker och åker runt på flygleksakerna :)

Vi har tagit det lugnt i helgen. Fixat till i sovrummet (möblerade om förra helgen och nyinköpta prylar) städat, varit ute... Väldigt skönt och slappt helt enkelt och nog precis vad vi behövde.

Nu behöver jag dock sömn så god natt!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-02-11 14:27:06

låter oroväckande att ni "hängde" Vera på dagis.. ;)

Svar: OJ! nu kommer soc efter mig ;) Menade ju så klart "hämtade" Vera på dagis... hoppas ingen tolkade det ordagrant... =P
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;