fru mamma fotograf

Företag!

Publicerad 2013-08-16 17:29:51 i Högtidligt, Livet,

Yes!
I veckan fick jag tillbaka papper från skatteverket som nu säger att jag är registrerad företagare med F-skatt (för villkor, som är gamla FA-skatt, vilket jag måste ha då jag även är anställd och jobbar med annat). 
 
En tanke jag haft väldigt, väldigt länge. Men så är det ju det här med att våga. Och att våga misslyckas. För det kanske är någon alls som vill betala mig för att fotografera dem? Eller så finns det de människorna...
Jag hoppas på det senare. 
Detta är MiN dröm och DU kan hjälpa mig nå den ♥
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-08-17 23:38:08

Hej Elin!
Vad kommer du ta för en fotografering? Har länge tänkt få mina barn fotade och gynnar gärna dig!
Med vänlig hälsning
Linda (ledare på F&S);)

Postat av: Emma

Publicerad 2013-08-19 20:48:03

Å det är min dröm oxå, även om det är en långsiktig sådan, att det kanske tar lite tid måste man ju våga. Vill inte ångra mig. Tänker jämt på att fota, kan bli galen ibland när man ser människor och vyer framför sig där man vill fota. Var det krångligt att skaffa F-skatt? Kostar det en massa?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;