fru mamma fotograf

Ledardag

Publicerad 2013-04-20 09:11:35 i Livet,

Sitter på en buss på väg till Värnamo för att gå på en ledarskapsutbildning via Pingst. 4 tillfällen under 2år kommer det bli och detta är alltså första!

Lite surt att gå upp 05.30 även idag och sitta inne när solen skiner från en klarblå himmel. MEN för detta ändamål kan jag stå ut med mycket :)
Det finns 5st olika spår man kan välja och jag har valt "under 20", nu vet jag ju mycket väl att jag är över 20, tom 30+! Men det är ju de under 20 jag siktar in mig på att leda :)

Hoppas ni får en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;