fru mamma fotograf

25-årsfest!

Publicerad 2013-04-29 22:15:32 i Högtidligt, Livet,

 
I lördags hade Friskis & Svettis 25-årsjubiléum och det firades med pompa och ståt på Marinmuséet. Längesen, eller det var nog första gången till och med, som jag och Björn var iväg själva på fets utan Vera. Lite konstigt först men sen var det bara att ta vara på tillfället och ösa på :) 
Kanongod mat, superbra underhållning och taggade medlemmar och funktionärer till tusen gjorde det till en perfekt lördagkväll!
 
Vera var hos sina kusiner och först hade jag tänkt att jag kunde åkt dit och sovit efteråt men när min bror föreslog att Vera kunde sova där själv så tackade vi ja! Det hade gått jättebra, fick ett mms på kvällen då tjejerna hade hittat utklädningslådan... och lite fredagsmys hann jag se på FB att de hade oxå. Det bästa för Vera och storkusinen M var nog dock att de sov i samma säng. Med händerna framför munnen hade de legat och fnissat innan de väl somnade - spännande såklart!
 
Det gick bra för mamman och pappan oxå att sova första natten utan Vera. Väldigt bra faktiskt! Och väldigt skönt att slippa oroa sig för hur många timmar man skulle få sova. Värre var det för min bror och hans fru då Vera fick för sig att vakna redan 04.30... Oups. 
 
Vi får ställa upp som barnvakter i gengäld!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;