fru mamma fotograf

Glass på en måndag!!!

Publicerad 2012-09-10 19:27:05 i Livet,

 
 
 
 
Egentligen har jag slutat småäta och äta godis i veckorna. Men en ond hals säger mig att det är OK att bjuda in Ben&Jerry när man har så ont som jag, och de var inte sena på att tacka ja till inbjudan heller ;) Halstablett? Kanske du tänker och jo, jag har köpt det, men istället för Zyx eller strepsils som jag brukar köpa, och esberitox, kom jag hem med Vicks. Så går det när utbudet inte är det bästa i lokalbutiken... 
Hoppas dock att glassen gör underverk och att jag imorgon känner mig kry, för då ska jag och Vera på besök på hennes förskola!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;