fru mamma fotograf

Försvunnen på 1 sek!

Publicerad 2012-09-24 21:50:16 i Husliv, Livet med Vera, Livet som mamma,

Idag har det varit kaninfint väder så därför passade jag och Vera på att vara ute på förmiddagen. Jag rensade rosenrabatten och Vera hjälpte till :) Hon la "skräpet" i rätt hink och krattade med handkrattan.. När det var dags för mellis gick vi och tog varsitt äpple från äppelträdet...
 
Men någonstans i den vevan tyckte V att det började bli tråkigt så hon traskade iväg. Till gungan tänkte jag (såg ut så iaf) eller kanske sandlådan. Jag gjorde snabbt klart det lilla jag hade kvar på rosenbusken jag höll på med och sprang sedan bort för att kolla V (hade max gått 1min). 
Inte vid gungan.
Inte i sandlådan.
Vänder mig mot trappan.
Inte där heller.
Springer ut mot "garageinfarten".
Ingen Vera.
Inte på cykelvägen.
 
Mitt lilla glada ropande blir nu skrik.
VEEERA!!!
Kollar baksidan.
Nix.
Tänker att "någon har kidnappat mitt barn".
 
Hör ngt som låter som överdragsbyxor som prasslar...
Springer till bilen igen och kolla nu andra sidan. (varför gjorde jag inte det innan?!)
DÄR är hon!
 
L ä t t n a d 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-25 08:12:51

Puh, vilken tur att du hittade henne! De är så snabba så det är inte klokt,
man tittar bort i 2 sek så har de sprungit halvvägs till grannen... Hoppas ni får en härlig och fin tisdag där hemma! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;