fru mamma fotograf

Snorigt och hostigt

Publicerad 2012-10-30 11:37:16 i Livet,

Idag har vi inte gjort många knop än så länge... V vaknade vid 04-04.30 och hostade massa, kom sen inte till ro så jag fick försöka sitta upp med henne i famnen och sova = not so good! Hon hostade iaf inte i det läget så lite vila fick vi väl iaf...
Jag är oxå förkyld, snoret bara tjockar sig i näsan och hur mycket jag än snyter mig finns det lika mycket, om inte mer, kvar!?! Jag fattar inte det där. Alls.

Vi har iaf käkat lunch här nu och V har redan slocknat och jag tänkte passa på att göra detsamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;