fru mamma fotograf

Smauland

Publicerad 2012-10-05 22:48:36 i Livet,

Igår tog jag och Vera bilen upp till Nässjö till mina föräldrar, lr ja, till mamma för pappa är på Öland så vi har tjejhelg :)

Bilresan gick ändå bra tycker jag. Tajmade in hennes sovtid och åkte runt 11.30 och hon somnade (enligt planen) nästan direkt! Hon sitter ju i baksätet så 2,5h vaken hade varit lite VÄL jobbigt!
Laddade med nappar, leksaker och riskakor som jag kunde langa bak när hon var vaken och uttråkad...

Idag har vi vart i Äng och hälsat på min barndomsvän P och hennes familj, tänkte skriva lilla familj men nu har hon precis fått tredje barnet så inte är de en liten familj?!
Alltid mysigt att hälsa på iaf och deras hus är helt underbart. Mysigt och fastän det alltid(?) är renovering på G någonstans och olika projekt så andas hela huset kärlek och värme. Idag fick jag extra värme från lille Gideon på 2månader. Sötnöten.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-09 06:43:23

Tack för en härlig dag Elin! Tack för äppelchips, fika och jättefina byxor till prinsen=) Tack för en skön promenad! Tack för att du finns=) Ta hand om dig och dina fina lilla söta Vera och din man oxå såklart=) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;