fru mamma fotograf

Lugnet EFTER stormen

Publicerad 2012-11-23 12:43:55 i Bilder, Fotografering, Livet med Vera, Livet som mamma,

 
 
 
Morgonen, eller ja, hela dagen höll på att bli helt katastrofal kände jag när jag vaknade till tonerna av Veras skrik och gnäll. Jag låg kvar i sängen och försökte njuta av att jag faktiskt kunde sova iaf 45 min till innan det var dags för B att åka till jobbet och för mig att ta vid. Det gick dock inte så bra för jag blir svinhungrig och fick masa mig upp ändå, äta frukost och pussa mannen hejdå. Vera fortsatte att gnälla och jag kände att det här kommer bli en lååååååååååååååång dag...
 
Utanför fönstret började solen spricka igenom och jag bestämde mig ganska snabbt för att det var UT vi skulle. Powerwalk hade jag tänkt men i sista stund fick kameran följa med (och det var väl tur?!) och det blev allt annat än en snabb promenad... ;)
 
Foton blev det däremot, längs med ån där jag promenerat och fotat så ofta förr. Jag gillar att gå där. Det är SÅ vackert! Alla årstider är helt fantastiska, ni kanske kommer ihåg den här bilden för några veckor sen? Jämför den och första bilden från idag :)
 
Nu sussar Lillnorpan gott i sin säng iaf och jag har lite egentid. Ska städa lite så att vi ikväll bara kan göra iNGENTiNG, bara mysa och ha en lugn och skön kväll!
 
Har ni några fredagsplaner?
 

Kommentarer

Postat av: Sandra - Mamma till Leon och Lova

Publicerad 2012-11-23 15:27:06

Underbara bilder. Och jag är avis på Veras mössa!

Postat av: Hannah [foto & vardag]

Publicerad 2012-11-27 18:20:53

Vilka fina bilder ♥

Svar: Tack! Vad glad jag blir :)
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;