fru mamma fotograf

Dag 3

Publicerad 2012-11-07 11:02:00 i Livet med Vera, Livet som mamma,

Idag är det Veras tredje inskolningsdag på dagis. Måndag gick ju som sagt väldigt bra och likaså igår faktiskt.
Var 1,5 timme igår, först inne och följde vi med ut. Vera brydde sig inte speciellt mycket om mig utan tog en fröken i hand och sen gick de! Lekte jättebra med de andra barnen och utforskade även gården på egen hand.

En så länge har det inte känts alls jobbigt faktiskt, var bara sådär löjligt stolt istället över att hon är med de andra barnen och redan verkar få kompisar.

Sen påminde min vän M mig om att jag hade en släng av min separationsångest FÖRRA året vid den här tiden! Haha, ja de gäller att vara ute i god tid ;) Så de känslorna kanske redan är förbi lixom? Eller så får jag ett återfall nästa vecka, vi får se...

Idag är Björn ledig så han är med Vera idag på dagis :) Kul att han oxå får bekanta sig med personal, lokalerna och framförallt, att han är med Vera i en så här stor grej. För det ÄR ju en stor grej. Detta är lixom första steget i hela hennes "skolresa" på vääääldigt många år...

Min stora lilla plutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;