fru mamma fotograf

Den som väntar på något gott...

Publicerad 2012-05-03 11:37:48 i Livet med Vera,

Joråsåatte...nu har Lillnorpan Vera sovit i en timme lr lite mer!
Själv har jag ägnat den tiden till att sitta i bikini i solstolen på altanen med nya MAMA-tidningen... Inte heeelt fel!
Och jo, det behöver städas inne men det skulle väl regna imorrn så då jan jag göra det då istället, har iaf tvättat och hängt två maskiner tvätt. Underbart med tvätt som torkar ute!

Önskar er en underbar torsdag :)

Kommentarer

Postat av: Stinislinis

Publicerad 2012-05-03 15:02:18

SV: Åh de där såg inte helt fel ut du :)



Jag har BF den 14 Juni. Vi var på BVC idag så man känner det börjar närma sig nu! Han har lagt sig med huvudet neråt, men är inte fixerad än..



Säljer du babynest? Skulle kunna tänka mig att köpa ett av dig isf :)



Ha en härlig dag i solen :)

Mvh Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;