fru mamma fotograf

Vårens varmaste dag

Publicerad 2012-03-22 22:31:47 i Livet med Vera,

Idag har det varit riktigt varmt och härligt vårväder. Varannan, om inte mer, statusrad på Facebook handlade om detta vårväder. Jag och Vera har haft en mysdag för oss själva. Gått på promenad, vart ute i trädgården och hon har fått känna och titta på olika växter och träd. Testat gungan - alldeles för stor, måste köpa en bebisgunga :) Vart ute på altanen och gottat oss i solen och självklart har hon övat på att krypåla. Nu tar hon sig ju faktiskt framåt, så att man ser det :)
Imorrn åker vi upp till småland och hjälper mina föräldrar att flytta! Hujeda mig! Det kommer bli jobbigt, både fysiskt och psykiskt tror jag. Stänga dörren för gott till barndomshemmet lixom? Näe. Konstigt kommer det att bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;