fru mamma fotograf

Sjukling

Publicerad 2012-03-06 21:18:26 i Högtidligt,

Igårkväll kom det smygande. Matt i kroppen, frös - tog en lång, varm dusch, frös fortfarande. Gick och la mig innan 21 (händer typ aaaaldrig) och frös trots duntäcke med filt på. Sen började jag svettas istället, ont i huvudet och ont i kroppen plus en hosta som heter duga!
39,1 i feber imorse - hej influensa!

Vera har dock vart underbar och sov HELA natten i sin säng i sitt rum, B var där och gav nappen en gång bara. Sen idag kan jag väl inte direkt skryta med att jag varit bästa mamman... Vera har lekt på golvet med sin "Noas Ark" och jag har legat i soffan... Sen sov vi i 3 timmar :)
Björn hade även planerat in att sluta tidigt idag, iofs för att vi skulle få en eftermiddag tillsammans men det blev inte så mycket kvalitetstid som vi tänkt. Tur i oturen dock att det va idag för då kunde jag vila i eftermiddags oxå :) plus att B fick egentid med Vera, och det är ju inte helt fel!

Blir nog sängen nu och hoppas på en bättre morgondag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;