fru mamma fotograf

I veckan

Publicerad 2012-03-04 14:37:29 i Högtidligt,

I onsdags var jag och Vera en sväng till Kalmar. Var på Ikea, stan och bytte vagn :)

Torsdags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? En ganska soft dag tror jag, träffade nog Malin och Sigrid en sväng :)

Fredags blev långpromenad med M och S, sen var Vera kvar där medan jag va i stan och klippte lugg. Hem och fixa lite innan Björns föräldrar kom och då åkte vi alla in till stan och gick på thairestaurang :)

Lördag- heldag övning med kören 10-16 och sen konsert på kvällen med Samuel Ljungblahd och Bodekull jazz&gospel orchestra = seeeen kväll men grymt kul!

Söndag, Idag- konsert i Nybro med samma gäng!

Fullt ös medvetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;