fru mamma fotograf

5 år

Publicerad 2012-03-08 18:55:37 i Högtidligt,

Tänka sig.
För fem år sen idag föddes den första "arvvingen", första barnbarnet, första barnbarnsbarnet, första syskonbarnet...
Min storasyster och hennes man fick en liten Alfred.
Och idag fyller han alltså fem år. Det är galet! Han är en väldigt omtänksam och kärleksfull kille den där storkusinen. Och storkusin kommer han ju alltid att vara, Vera va lillkusin tills för 3 veckor sen då Nova föddes men Alfred, han kommer alltid vara äldst i kusinskaran :)

Tanken var att vi skulle åkte till dem imorrn och firat honom i helgen men p.g.a att jag varit och fortfarande är lite sjuk så åker vi inte vilket känns riktigt tråkigt...
Sist vi träffades  (för 2 veckor sen) så hörde jag att han visslade och sa då att "vad duktig du är på att vissla, när lärde du dig det?" Till svar fick jag "Det var en vacker dag, när jag var tre" Haha :)



(Bilden är från i november vid Veras barnvälsignelse, Alfred ville kela och gosa lite med Vera, och hon verkade inte ha något emot det ;) Vet att jag visat den tidgare men den är så fin!  )



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;