fru mamma fotograf

Varför sova?

Publicerad 2012-06-28 04:33:09 i Livet med Vera,

Andra natten i rad V lever rövare... Igår var hon vaken 01-03.45 och idag 02-04. B tog henne igår(tack o lov!) och idag har jag tagit henne. Utvecklingssprång antar jag då första 45 min gick åt till att öva på att stå utan stöd...! Man blir ju såklart jätteglad att hon gör framsteg och lär sig nya saker, men vad är det för fel på att lära sig dem under dagtid? 
Gick sedan ner för att försöka söva i vagnen (funkade igår) men gick över en timme utan resultat! Gungade och gungade, fram och tillbaka. Och hon va sååååå nära att somna! Men så hux flux spärrade hon upp ögonen och var klarvaken igen! Sen låg hon och bara tittade ut i tomma intet... 
Jag hade iaf min mobil. Surfat, surfat och surfat... Ngt måste man ju göra! Till slut bestämde jag mig dock för att gå ut och gå (när det blivit så ljust att jag inte va rädd längre) och DÅ - äntligen- somnade hon! Härlig och fin promenad medan morgonen grydde men det räcker med denna gången. Nästa tillfälle kan jag välja själv ;) 
Kallt va de oxå, bara ca 5grader så nu sitter jag i soffan och dricker varm chokladmjölk innan jag hoppas att jag själv kan somna igen och sova ngn timme till... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;