fru mamma fotograf

Prickig onsdag

Publicerad 2012-01-25 23:30:13 i Livet,

Idag hade jag ställt kl på 07.30. Och antagligen ringde den väl även då, men inte vaknade jag för det! Nix. När jag vaknade var kl 09.10!!! Det tar alltid någon sekund innan man kommer ihåg vad det är för dag - onsdag, vad vi ska göra -åka på spädbarnsmusik, när det börjar -09.30! DÅ blir det fart minsann!
Idag kunde jag inte bara skippa hlr då jag va fikaansvarig och hade bakat smarriga hallon/kardemummamuffins att bjuda på...
Sprang runt son en liten yr höna men lyckades på något sätt få med mig allt jag skulle, sminka mig snabbt och ta på Vera overallen (med pyjamasen fortfarande på under). Lyckades faktiskt va inne i stan till ca 09.40 vilket jag tycker va heeelt ok iaf.

Efter musikstunden åkte vi vidare i följe med M och S till en annan mamma, L och hennes son M. Vi tre tjejer gick tillsammans (med våra män) på profylaxkurs i maj förra året och lärde då känna varann. Dock var det första gången vi alla sågs nu, huuur mysigt som helst :)

Blev en lång lekdejt och därefter storhandling på ICA för mig och Vera :)

Nu sussar alla i detta hus utom jag, fast ska nog joina!

Godnatt finisar!

Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2012-01-27 15:10:26

Hej Elin!

Vera är verkligen hur söt som helst! Jättefina bilder på henne och en jättefin blogg oxå. Kikar in här lite då och då.. kul att se hur ni har det.

Stor kram till dig! /elaine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;