fru mamma fotograf

Julklapp nr 1!

Publicerad 2012-01-10 14:37:14 i Livet,



Jag tror jag har glömt(?!?) att visa vad jag fick i julklapp utav Björn?!
Yes! En egen liten padda :)
Helt galet, vi köper ju inte ens så dyra julklappar till varandra?  Jag har skämtat lite i höst att jag vill ha en iPad, lr skämtat, klart jag ville ha en, men tänkte inte att vi skulle köpa en sån. Sen när han läste rimmet så tror jag att jag sa en iPad, men jag visste ju att det inte skulle vara en... Tills jag öppnade! Galet glad blev jag :)

Tänk vad lite materiella saker kan skänka glädje ibland ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;