fru mamma fotograf

Musiklördag

Publicerad 2012-02-05 21:57:50 i Livet,


Min lilla tamburintjej tycker att söndagkvällar är till för spela musik på och inte sova på! Däremot har pappan lagt sig redan... Man märker vem som är ung och vem som är gammal i detta hushållet ;)

Igår var jag och Vera i Karlshamn på kördag mellan 10-16. Jag är med i en gospelkör i kyrkan och 3 mars ska vi sjunga tillsammans med Bodkulla Jass & Gospel Orchestra och Samuel Ljungblahd.
Det kommer bli SÅÅÅÅ himla bra! Igår när vi övade fick jag gåshud första låten - så otroligt mäktigt med storband till! Vera var med hela dagen och skötte sog galant, satt och lekte lite på golvet, var i min famn, var i andras famnar, satt i bärselen, sov i bärselen. Såklart med hörselskydd på, hade själv behövt kände jag ;)
Sen hade vi en myslördag tillsammans hemma bara vi tre, ja, fyra inklusive Roxy såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;