fru mamma fotograf

Shit pommefrites!

Publicerad 2012-12-09 12:47:29 i Livet,

Hjälp, jag hinner knappt andas känns det som! Bråda dagar med upplärning på nya jobbet OCH julkonserter i kyrkan denna helg!

Det är klart att det är kul oxå. Jag ÄR jättetacksam att jag har fått ett jobb, och tacksam över att vara med i en så bra kör som jag är och sprida den glädje, musik och budskap som vi gör. Det blev bara lite mycket på en gång.
Jag har ju gått hemma i ca 2 år. Det är lite att ställa om sig. Både mentalt och kroppsligt. Mina ben och fötter är ju direkt vana att stå 8h per dag, på ett hårt golv.
Vill hinna julpynta och mysa till hemmet oxå innan jul. Men men. Det SKA hinnas med. Får väl försöka fixa barnvakt någon dag kanske.

Nu är det lunch och sen piffning till dagens och helgens sista konsert!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;