fru mamma fotograf

Perfekt 1 advent!

Publicerad 2012-12-02 23:03:25 i Livet,

Idag har vi haft en alldeles PERFEKT söndag och första advent.
Sovmorgon (för mig) till 09.30, tända första ljuset (ett rött utan siffra som ska bytas ut mot vita med siffror) en fullsatt kyrka på adventsgudstjänsten (som jag lyssnade på via högtalare i foajén samtidigt som jag försökte söva Vera). Lunch på stan med goda vänner och julskyltning i ett härligt snöväder :)
Dagen och kvällen avslutades hemma i det gröna fina trähuset några hundra meter härifrån hos våra bästa vänner. Där blev det söndagsmiddag och kvällshäng innan det var dags att gå hem och lägga Lillnorpan.
En kopp varm choklad och pepparkaksskorpor i soffan blev det absolut perfekta slutet på denna söndag.

Jag är grymt lycklig och tacksam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;