fru mamma fotograf

Morgonmys

Publicerad 2012-12-18 12:52:37 i Livet med Vera, Livet som mamma,

Idag vaknade jag av att Vera ropade "mamma" "mamma" på andra sidan väggen. Jag låg mest och njöt över ropen så Björn fick gå och hämta henne till vår säng ;) Låg och myste en stund innan det var dags för blöjbyte och morgonvälling. Bytte rum igen, denna gången till Veras, och där låg vi i ca 1,5 timme och bara gosade och myste :)
Med tanke på mitt inlägg lite längre ner om hon ibland är en tonåring kan ni ju tänka er hur mycket jag njöt av denna stund! Igår var jag ju som sagt i Stockholm så igår, på hennes 18månaders dag, träffade jag henne ingenting :( Så idag fick jag verkligen vakna till kärlek.
 
Det är ju det som är det fantastiska. Hur ens barn kan få en att känna alla dessa känslor som ligger så långt från varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;