fru mamma fotograf

JOBB!!!!

Publicerad 2012-12-05 22:34:37 i Högtidligt, Livet,

Yes!
Idag fick jag vet att jag har ett jobb att gå till 2 januari! Galet. Galet bra och galet glad :)
 
Var på intervju igår, kändes helt OK, men tänkte att jag kanske var för "sprallig" eller vad man ska säg. Men antagligen kom det inte ut, utan var mest på insidan det kändes så =P 
Sen ringde de igår kväll, 17.30 och frågade om jag kunde komma på en intervju till idag kl 08.30, mest för att jag skulle få träffa han som va rekryteringsansvarig (träffade en annan igår) och så ville de stämma av lite mer. Förstod ju att jag då såklart hade goda chanser att få jobbet så idag var jag faktiskt mer nervös. Men det gick bra det också. Mitt under intervjun så fick jag reda på att jag fick jobbet! Poff! Bara sådär! 
Härligt! Härligt! Härligt! 100%, den lön jag ville ha, och framförallt ville och vill jag ha detta jobb! 
 
Vad är det då för jobb?
Jo. Receptionist på Telenors kontor i Karlskrona, men jag är anställd via ISS som är ett bemanningsföretag. Kommer nog bli hur bra som helst. Jag har ju gillat mina två tidigare receptionistjobb så dte här blir nog oxå bra :)
 
Var och tränade ur all överflödig energi efteråt på Friskis - träningen gick hur bra som helst! Och sen hämtade jag en lite hostig Vera på dagis. Lagom till mellis kom Malin och Sigrid och vi gjorde pannkakor. Just de! Idag sa Vera "Sigrid". Så himla sött! Första namnet hon säger är på sin bästa kompis - gulligt värre!
 
Har fått grattis från alla håll och kanter idag och det känns fantastiskt att så många gläder sig med mig (och Björn såklart). 
 
Firade till det med Kycklingrulle och Pepsi Max framför en tänd brasa -perfekt avslutning på denna dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;