fru mamma fotograf

Come out, come out...

Publicerad 2012-08-23 16:09:37 i Funderingar,

where ever you are...!

Jag vet ju att det faktiskt är en hel del som läser min blogg och följer mig på instagram. Ni verkar bara vara lite blyga utav er ;)
Nu bloggar jag ju mest för min egen del, alltså en plats där jag skriver ner lite vad som händer, vill dela mina bilder osv. Men jag tänkte ändå höra om det är något speciellt NI vill att jag ska blogga om, eller något ni tycker ska komma oftare och mer utav?

Det kanske i längden blir tråkigt om jag bara skriver om Vera och våra dagar..? Vad vet jag!?

Bring it on!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-08-25 14:08:57

Hej gullis! Jag skulle vilja ha en riktig husesyn, så himla nyfiken på hur ni har fått det i huset men även i trädgården! Annars tycker jag du fångar in det mesta på din blogg, jätteroligt för mig i Götet att kunna se en glimt av ditt liv och din vardag :)) Massa kramar Louise Ps. Nästa vecka är min sista på MQ Ds.

Svar: Kul att ngn "säger" ngt iaf :) Lite fler husbilder ska det bli - lovar!
elins

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;