fru mamma fotograf

Sjuk helg!

Publicerad 2012-04-22 20:35:03 i Livet som mamma,

Kommer ni ihåg att jag slutade förra inlägget med "undrar hur denna kväll ska då?"
Det var i fredags. Och kvällen gick inget vidare. Inte alls skulle jag vilja säga...
Kände mig lite dålig och illamående på eftermiddagen men tänkte att det var för att jag inte ätit på ett tag. Då det var Björns födelsedag(!) ville vi ju mysa till det lite och tänkte att vi beställer hem pizza, sagt och gjort! Jag åt väl ca en halv Tropicana innan jag var mätt, men illamåendet försvann inte och istället för en popcornskål hämtade jag en bunke med lite vatten i botten...
Vera somnade i hyfsad tid iaf men jag blev sämre och gick och la mig vid ca 22. B kom ca en timme senare och preciiiiis när han lagt sig vaknade V och vägrade att somna om. I samma stund blev jag sjuk på riktigt och milt uttryckt så kom bunken till användning både en och två gånger...
V hade nog sin sämsta natt på länge och det slutade med att B sov på mattan i hennes rum...
Jag är bättre, men magen är fortfarande i lite obalans men jag hoppas det går över till imorrn...
På tal om imorrn - då ska jag berätta vad som händer i juni!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-23 16:36:17

Vera fyller 1 år! Eller....?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;