fru mamma fotograf

Ljuvliga söndag!

Publicerad 2012-04-01 22:32:45 i Högtidligt,

Idag har vi haft en helt UNDERBAR dag!
Först gudstjänst, sen hem och äta god mat från igår :) Från oktober tills för två veckor sen har vi haft Babysim varje söndag. Men nu har vi så mycket framöver att vi skippade kurs nr 3. Så eftermiddagen var första "lediga" sen oktober! Galet! Och vad gjorde vi? Sov i 2 timmar, alla tre, mysigt och bra :)

På kvällen var det premiär för mig att ta på löparskorna igen. Eller "igen", som om jag hade sprungit massa innan men det har jag ju inte, men nu hade jag inte sprungit sedan innan jag blev gravid tror jag så iaf 1,5år... Men det gick över förväntan! Snabbt gick det inte någonstans och vi gick ibland oxå men jag är supernöjd och har ändå fått lite mersmak och just nu är det viktigast!
Björn sprang med Vera i vagnen, tanken va att hon kunde somna men hon tyckte att de va roligt att titta på oss så iaf halva tiden satt hon och "hejjade på" men sitt leende :)

Nu kommer jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;