fru mamma fotograf

Kreta!

Publicerad 2012-04-24 16:52:22 i Livet,

Jag vet att jag skulle skriva igår vad som kommer att hända i juni... Meeen jag och Vera hade väl inte vår bästa dag tillsammans direkt, det blev helt ingen som helst tid till att blogga. Ingen tid till annat heller för den delen!
Och jo, Vera fyller ju 1 år i juni, men det var inte det jag syftade på ;)
Vi ska ut och resa!!! Så sjukt skönt! Och det kommer vara såååå välbehövligt. Det blir till Kreta en vecka till detta femstjärniga hotell:
Inte illa va? Näe, jag tror att vi kommer att trivas riktigt bra :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-24 22:54:54

låter underbart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;