fru mamma fotograf

Borta!

Publicerad 2012-04-25 08:09:34 i Livet som mamma,

I morse när jag vaknade kom jag på att jag inte märkt av Roxy på hela natten. Hon brukar alltid göra något väsen ifrån sig, antingen att hon vill ha mat eller så ligger hon och sover med oss i sängen...
Frågade en halv sovande Björn om han sett Roxy igårkväll men det hade han inte...
Snabbt upp och ner i källaren (där hon har en tendens att bli inlåst titt som tätt) men där var hon inte. Ropade ute ifall att hon skulle vara där, men ingen katt :( Både jag och B har varit ute i trädgården och gått och ropat, tittat under förrådet, lockat med mat - utan resultat!

Känns så himla illa att vi inte tänkte på henne igårkväll... Men nu har vi ju ett stort hus och hon brukar kunna vara lite varstans... Vi var även ute och gick igårkväll och om hon var/är ute borde hon ju kommit när vi kom tillbaka? Hon brukar ju inte gå speciellt långt- hon är för feg för det! Därför känns det oxå lite extra i hjärtat.
Hua! Nu hoppas och ber vi att hon kommer tillbaka inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;