fru mamma fotograf

Tävling!

Publicerad 2011-09-02 17:04:37 i Tävling,

Nu börjar det gå mot höstigare tider, annan luft och det är dags för Mössa! Har du som jag en liten 3-månadersbebis som börjat dregla så är det kanske hög tid för en dregglis? Eller så kanske du känner någon som dreglar väldigt mycket och skulle behöva en ;)
I samarbete med Emsters Alster anordnar jag nu en tävling där du kan vinna antingen en mössa eller en dregglis! Storlek och tyg(som finns på lager) väljer du själv!
För att vara med och tävla går du in Emsters Alster's blogg och trycker på "LiKE-knappen" , sen skriver du en kommentar HÄR nedan varför du vill vinna och vad du vill vinna!
Senast söndag MÅNDAG 23.59 måste du har kommenterat i detta inlägg :)
Lycka till!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-09-02 20:03:35

hej! jag vill vinna en mössa!! Bara för att jag är Pontus mamma :)



Puss

Postat av: ioana

Publicerad 2011-09-03 20:06:26

Hej!



Har massor med mössor till min bebis men ingen passar rigtigt bra. Så jag skulle gärna vilja ha en mössa :)

Postat av: Elinor

Publicerad 2011-09-03 20:51:43

Jag vill vara med och vinna en dregglis, för att jag tycker att de är jättefina och praktiska..

Postat av: Maria/Seriously

Publicerad 2011-09-04 07:33:55

Kanske borde jag vilja vinna en dreglis, men mössfanatikern i mig skriker mössa. Varför? Jo, för att mössor kan man aldrig ha för många av.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-04 21:28:20

Hej Elin! Jag skulle vilja vinna en dregglis till min Sigrid, dels för att tänderna börjar ploppa upp och hon dreglar då väldigt mycket och sen för att Emsters dreglappar är så himla fina!!! Kram / Hanna Ådén

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-04 22:59:22

Jag skulle vilja vinna en svart moln-mössa efterso det börjar bli höst och svalt så mössa är ett måste och jag och Leon älskar moln-tyg!! :D Vi kör på molntema i hans rum! ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-05 16:12:16

Jag vill vinna en mössa till mig själv därför att mitt hår blev helt fel hos frisören och nu måste jag gömma mig bakom något vackert. Vinner jag en köper jag en likadan till min son sen så kan han och jag matcha varandra på alla kommande höstpromenader.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;