fru mamma fotograf

Tandläkarskräck...

Publicerad 2011-09-15 15:47:41 i Livet med Vera,

Tjooo, idag har jag även vart hos tandläkaren och lagat ett hål. Bakgrunden är att jag inte varit hos tandläkaren på typ 9 år... =/ Men tyckte förra året vid jul att det var dags. Fick komma på ett besök i januari men då jag va gravid kunde de inte ta röntgenbilder och blev då kallad nu i september igen (för övrigt sa de att mina tänder såg bra ut för att iNTE vart hos tandläkaren på 9 år..).
Sagt och gjort var jag på ett besök för några veckor sedan, tog bilder och då såg han även att jag hade ett hål och mätte med ngn mackapär som sa att tanden inte alls va i bra skick... SÅ - boka en tid för lagning och det var IDAG!
Vet inte vilket jag var mest nervös för, laga tanden eller att Björn skulle vara hemma själv med Vera och blir hon hungrig så blir hon det på 2 röda! Jag hade ändå försökt att mata henne och hållt henne vaken så att hon kanske ville sova när jag va iväg men tydligen inte...
Tillbaka till tanden. Det gick huuur bra som helst! Bra bedövning (som visserligen släppt helt nu tror jag så lite ont), och det var inte alls så illa som han trodde. Allt gick på en halvtimme och 13.40 var jag hemma igen!
Öppnade dörren och lyssnade.... TYST! Är det sant? Gick det såå bra? Gött! Haha, ickepicke, hon hade skrikit hur mycket som helst men just när jag kom så hade hon väl en andningspaus lr nåt... Björn skulle precis ta och värma på lite mjölk som jag pumpat ur men de behövdes ju inte då...  Matade henne en liten stund och sen slocknade hon och sover än...
Haha, aldrig kan man planera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;