fru mamma fotograf

Sängmobil

Publicerad 2011-09-15 10:12:28 i Things to Lillnorpan,

Nu har jag äntligen beställt en sängmobil till Vera. Tycker det har vart jättesvårt att hitta ngn som jag tyckt va fin. Visst, de ska ha mycket färger och de tycker om färger men just när hon ska sova så borde det funka med en lite dovare färgskala?  Typ färgskalan beige :) Jag tycker inte alls om de här jättefärggranna och plastiga, och inte heller mumin, tummen, bamse, barbapappa osv... Så kom jag på att jag kan göra en själv! Men var finns den tiden? Sen var jag inne på en jättefin i trä med kom på med lite hjälp, att OM en bit eller hela den skulle lossna så gör det nog väldigt mycket ondare på V än om det är en mjukis som trillar ner. Gillade denna skarpt iaf :)
Beställdeäven hem ett plyschlejon som är en vagnleksak, men vi får se vad det får hänga...  Kanske skötbordet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;