fru mamma fotograf

Klädskåp

Publicerad 2011-09-05 14:16:15 i Inredning,

Nu är det ca 1,5 månad till vi flyttar till vårt hus! Ska bli galet kul och spännande. Just nu är det någon slags skräckblandad förtjusning som nog bäst beskriver mina känslor. Barn och hus måste ju bli vuxenpoäng x10? :)
Kläder har jag i överflöd, fast jag aldrig vet vad jag ska ha på mig... så en smart och snygg förvaring för dem är mitt första projekt tror jag. Smart förvaring är ju paxserien från IKEA, men jag är inte helt hundra på om jag vill ha den... hade mycket hellre införskaffat ett klädskåp, typ som det på bilden...
Letandet har börjat!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-05 19:53:57

Men ey! Hey :) Kul att du har hittat bloggen :D Nu ikväll piffade jag till prylhyllan, du får in o kika vetja! :p



Uuuuunderbart klädskåp på bilden btw. Jag hade absolitut kört på ett sånt! Ha en trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;