fru mamma fotograf

Ingen idé att planera...

Publicerad 2011-09-12 16:45:00 i Livet med Vera,

Idag skulle mamman vara duktig och träna lite. Matade Vera hemma, gick till Friskis (ca 20-25min) och hade tänkt att gymma lite. Perfekt nog hade V somnat i vagnen på väg dit och jag körde in en sovande Vera i barnrummet, klickade på babyvakten, tog av vindskyddet försiktigt på vagnen, drog av filten, försiktigt, försiktigt... och DÄR vaknade hon! Sen ville Vera inte alls sova... åt lite och sen låg hon bara och skrattade och charmade både kvinnor och män, unga och gamla sitt tjutskratt :)  Jaja, tänkte mamman efter 1 timme, jag traskar väl hem igen...
Sagt och gjort, på med Veras ytterkläder, och ut genom Friskis dörr och hinner väl ca 5 m (alltså inte ens ut genom grinden) och Vera  s o v e r ! ! ! Och hon sover fortfarande!!! Över tre timmar så kanske dags att väcka lilla sömntutan? Blev iaf en promenad tillbaka oxå så liiite har jag ju rört på mig...
Det blir aldrig som man tänkt sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;