fru mamma fotograf

Papperskorg?

Publicerad 2011-10-19 09:38:53 i Livet med Vera,



Vi är ganska vana vid att folk stannar och tittar på Vera om vi är iväg och handlar eller går på stan eller så... Folk i allmänhet verkar va väldigt förtjusta i bebisar :)
Igår när Towe skulle åka hem körde jag ner henne till stationen, följde med in på Pressbyrån och hade en sovande V i sitt babyskydd. In kommer en kvinna i 40-årsåldern, ser lite "speciell" ut, man kan ana att hon har ett handikapp men ser inte mer annorlunda ut än någon annan egentligen.
Står iaf samtidigt som denna kvinna och läser på löpsedlarna, hon står väääldigt nära tidningarna... sen går hon och köper en banan.

Towe har köpt en tidning som hon är grymt nöjd med eftersom hon fick en film på köpet och vi står och pratar om detta. Ser i ögonvrån att kvinnan står och tittar på V som fortfarande sover i sitt babyskydd (ca 1 -1,5m från oss) men som sagt så brukar folk titta på V så inget konstigt med det.
Sen ser det ut som om hon tappar ngt men jag såg inte ordentligt, men tittar till lite extra och ser att kvinnan bryter av en bit banan och slänger ner till/på Vera!!!
Vad gör du? frågar jag. (fick för mig att hon försökte mata V eller nåt!)
Men oj! Jag trodde att det var en papperskorg!!! Svarar kvinnan och förklarar att hon ser otroligt dåligt...  Jo, det kan man nog lugnt säga haha.

Hon bad jättemycket om ursäkt och det var ju inge större skada skedd, förutom att det låg ett helt bananskal (vem skalar hela bananen på en gång?) + två mindre bitar hos en sovande liten bebis :)
Så ja, Vera = Papperskorg?!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-29 15:22:28

Nämen gud. Haha. Vad skämmigt för damen.?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;