fru mamma fotograf

Hur svårt ska det va?

Publicerad 2011-10-18 19:07:43 i Livet,

Familjeparkeringar måste väl ändå vara främst till de som har barn - I bilen! Inte en barnstol som är tom. Va och handlade innan idag och fick faktiskt tag i en utav dessa fem familjeparkeringar som finns ( extra breda). När jag handlat klart va V ledsen så jag satte mig i baksätet och gav henne mat.
Då kommer två tjejer till bilen som står vid till vänster om mig, bilbarnstol i bilen men inget barn, de hade inte ens med sig en kasse?! Off they went!
Nästa bil som tar denna parkering är ett par i 60- årsåldern, bilbarnstol (till barnbarn?) men återigen inget barn! Mannen springer in, kvinnan sitter kvar, han kommer tillbaka- tomhänt! I samma stund kommer en ny bil till platsen två platser bort, oxå de ett par i 60-årsåldern och guess what!? De känner varandra! Så nu tar de upp platserna extra lång tid då de måste prata oxå... I denna veva körde jag iväg...

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2011-10-19 11:15:59

Det finns fler längre bort vid andra ingången;). Men du har rätt! Jag blir sjukt störd varje gång jag oxå. Har faktiskt skällt ut en en gång oxå;). en man över 60 som va dryg.

Postat av: W

Publicerad 2011-10-21 18:21:18

ja visst är de störigt!! Lika så folk som tar handikapps parkeringarna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;