fru mamma fotograf

Höstpromenad

Publicerad 2011-10-20 16:48:35 i Bilder,



I morse var jag och Vera ut på en morgonpromenad. Eller tja... klockan var nog runt 10 så en förmiddagspromenad ska man kanske säga? Tidigt för oss iaf :)
Gick längs ån här i samhället och är grymt nöjd att jag hade med mig kameran - uuuuunderbara höst!

För övrigt känns det väldigt väldigt bra här i vårt hus... Kan fortfarande inte riktigt greppa att vi ska bo här i antagligen många herrans år och att det är vårt. Och trädgård. Wow! Lovely till tusen :)

Nu har jag haft fina vänner här på en snabbvisit och en kopp te. De ska på husvisning. TÄNK om de flyttar hit, då blir jag glad! (eller gladare, för glad är jag ju redan ;)   ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;