fru mamma fotograf

Förkylningstider...

Publicerad 2011-10-24 08:28:49 i Livet,



Här sitter jag, måndagmorgon strax 8 och dricker - just det - TE! Huvudet spänner och värker, men det beror nog snarare på att jag alltid, alltid, ALLTID bär V på vänster sida.. Har nämligen ont från vänstra axeln, nacke och upp i huvudet... Ska dock få massage ikväll utav B så jag hoppas de går över då.
Vera är tyvärr oxå lite dålig. Vet inte hur många gånger hon ätit inatt, 3-5 kanske, hon brukar nöja sig med 1! Jättesnorig men får inte ut så mycket med vår Näsfrida(nässug) så de blir lite fööör täppt för henne när hon ska äta lr ha nappen... stackars liten. Dock var hon glad och skrattade massa när hon vaknade så allmäntillståndet är ändå ganska bra men ska såklart ta det luuuuuugnt och bara vara idag tänkte jag. Tror vi båda behöver det!


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-24 13:18:49

Stackars lilla Vera med täppt näsa! Måste bara få ge ett grymt bra tips för täppta bebisnäsor; Droppa bröstmjölk i Veras näsa! Låter helkonstigt, men det funkar faktiskt! Kramar från Äng

Postat av: joline:)

Publicerad 2011-10-26 15:50:50

Hej! sugen på att vinna ipad 2? det är riktigt enkel och du har stor chans. varje person som är med och tävlar i den tävlingen blir länkade på min blogg. http://www.deelo.se/tavla-och-vinn-en-ipad-2-med-deelo/ed76227a42365adec42ecd1ef7691372/ <- läs på den länken för mer info!:) sen när du gjort det komenterar du på min blogg och så länkar jag dig:) Kramiiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;