fru mamma fotograf

Bättre sen än aldrig?

Publicerad 2011-10-12 08:42:11 i Högtidligt,

Mitt favoritmärke när det kommer till puder är utan tvekan Make Up Store. Tyvärr har de ju bara sålt sina produkter i sina egna butiker och då det inte finns någon i Karlskrona har jag inte kommit till skott att köpa... Sen har jag iofs inte behövt på ett bra tag heller. Det förra tog slut innan sommaren och på sommaren vill jag inte, och behöver inte ha puder heller så...
Häromveckan såg jag att KiCKS har börjat sälja Make Up Stores produkter! Alla butiker har det inte har jag fått erfara men, hör och häpna, KiCKS i Karlskrona har produkterna!
Glad
Glad
GLAAAD!
Jo, man kan faktiskt bli så glad om ens favoritsminkmärke finns i samma stad som en själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;