fru mamma fotograf

Första tanden!

Publicerad 2011-11-21 21:13:55 i Livet med Vera,

Lårveck á la Vera
Första året är mycket "första gången".
Första bilresan, första leendet, första tårarna, första skrattet, första stegen....
Första...TANDEN!
Japp, imorse minsann kände jag något vasst i underkäken, en liiiiiiten, liiiiten tand är på väg upp :) Eller :( Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen? Jo, jag är glad, mysigt med alla framsteg och utveckling som sker! Mina bröstvårtor ser nog dock inte fram emot mötena speciellt mycket ;)
Malin och Sigrid har varit här och förgyllt vår dag idag, massa mys! V och S gick i skift så när den ene var glad eller sov var den andre ledsen, haha, men väldigt mysigt och trevligt ändå! Tror nog att Vera var mest ledsen idag utav de två, men har nog med tandsprickningen att göra...

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-22 22:14:31

Min tjej fick sin första tand när hon va fyra månader och jag tänkte som du. Men va du glad, det är lugnt :) iaf i underkäken ;) men i vilket fall så när man bara lärt sig tricken så är det inga problem att amma även när tänderna kommer fram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;