fru mamma fotograf

Utvilad

Publicerad 2011-05-12 09:37:17 i Karlskronaliv,



I morse vaknade jag ca 1h innan alarmet skulle ringa... men var jättepigg så då fanns det ju ingen anledning att ligga kvar utan kunde istället gå upp och göra Björn sällskap vid frukosten. För min egen del måste jag vakna till lite innan det går ner mat i magen...

Drömmer om förlossningar hela tiden nu känns det som... inatt drömde jag att jag fick journalen inne på BB och där stod det från Ultraljudet att vi skulle få en "Olle" (alltså en pojk som heter Olle, inte klädesplagget ;)  ). Tror att det är tredje gången jag drömmer att det blir en pojk... om det är sanndröm återstår att se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;